Φωνητική Πύλη "ΙΑΣΙΣ" για ...ραντεβού με τον γιατρό
<<< Προηγούμενη σελίδα


Με ένα απλό τηλεφώνημα χωρίς ταλαιπωρία και άσκοπες αναμονές θα μπορεί πλέον ο Έλληνας πολίτης να κλείνει το ραντεβού του στα νοσοκομεία του Ε.Σ.Υ. για να εξεταστεί από τον γιατρό της επιλογής του και να υποβληθεί σε οποιαδήποτε εξέταση επιθυμεί για το πρόβλημα υγείας που τον απασχολεί. Πρόκειται για το σύστημα Φωνητικής Πύλης "ΙΑΣΙΣ", η οποία σχεδιάστηκε αρχικά για την εύκολη διεκπεραίωση των απογευματινών ιατρικών ραντεβού. Με τη νέα υπηρεσία ο κάθε πολίτης μπορεί με ένα απλό τηλεφώνημα στο 1535 (κόστος αστικής χρονοχρέωσης), οποιαδήποτε στιγμή του 24ώρου και όλες τις ημέρες του έτους, να κλείνει τα ραντεβού του στα νοσοκομεία του Ε.Σ.Υ. για να εξετάζεται από τον γιατρό της επιλογής του.
Παράλληλα, η νέα αυτή υπηρεσία είναι ιδιαίτερα ευέλικτη, με αποτέλεσμα ο χρήστης να μπορεί όχι μόνο να κλείσει ραντεβού, αλλά στη συνέχεια να ενημερωθεί γι' αυτό ή να το μεταθέσει χρονικά, να το τροποποιήσει ή και να το ακυρώσει.
Την πρωτοποριακή αυτή υπηρεσία, που ανέπτυξε ο Ο.Τ.Ε. για τα Περιφερειακά Συστήματα Υγείας της χώρας, ανακοίνωσαν στο πλαίσιο Ημερίδας με θέμα "Α' Πε.Σ.Υ Αττικής, Ένα Έτος Λειτουργίας: Επένδυση στο μέλλον της υγείας" ο Πρόεδρος του Α' Πε.Σ.Υ., καθηγητής κ. Λυκούργος Λιαρόπουλος, ο Διοικητής του Νοσοκομείου Παίδων "Αγία Σοφία" κ. Νικόλαος Ντάνος και ο Προϊστάμενος Διεύθυνσης Διαχείρισης Τηλεφαρμογών του Ο.Τ.Ε. κ. Κωνσταντίνος Σταμέλος.
Αναφερόμενος στο θέμα, ο Πρόεδρος του Α' Πε.Σ.Υ. κ. Λιαρόπουλος τόνισε ότι η νέα αυτή υπηρεσία αποσκοπεί στην εξυπηρέτηση του πολίτη, ο οποίος θα μπορεί πλέον να αποφεύγει την ταλαιπωρία και να κλείνει εύκολα και απλά το ραντεβού στο απογευματινό ιατρείο της επιλογής του.
Αναλύοντας το σύστημα Φωνητικής Πύλης "ΙΑΣΙΣ", ο κ. Σταμέλος υπογράμμισε ότι ο χρήστης καθοδηγείται ακριβώς για τα στοιχεία που θα πρέπει να δώσει ώστε να κλειστεί το ραντεβού του. Συγκεκριμένα, θα πρέπει να αναφέρει το όνομα του νοσοκομείου, το όνομα ή την ειδικότητα του γιατρού ή το είδος της εργαστηριακής εξέτασης για την οποία ενδιαφέρεται.
Επιπλέον, θα πρέπει να δώσει τα στοιχεία του -ή του ασθενούς, εφόσον δεν πρόκειται για τον ίδιο- τα οποία περιλαμβάνουν: όνομα, επώνυμο, μήνα και έτος γέννησης, διεύθυνση κατοικίας, τηλέφωνο και ασφαλιστικό ταμείο. Τα στοιχεία αυτά καταγράφονται την πρώτη φορά που ο χρήστης καλεί το σύστημα και σε κάθε επόμενη κλήση δεν χρειάζεται να τα ξαναδώσει.
Σύμφωνα με τον κ. Σταμέλο, όταν ο χρήστης θελήσει να μεταθέσει χρονικά ή να ακυρώσει κάποιο ραντεβού και έχει ξαναχρησιμοποιήσει την υπηρεσία, θα πρέπει να δώσει το ονοματεπώνυμό του και τη χρονολογία γέννησης για να τον αναγνωρίσει το σύστημα και στη συνέχεια το όνομα του νοσοκομείου και το όνομα και την ειδικότητα του γιατρού ή την εργαστηριακή εξέταση για την οποία θέλει να ενημερωθεί ή να αναβάλει ή να ακυρώσει.


ΗΟΜΕPAGE